Bliv en del af rejsen fra jorden til Clouden!

Fremtidens skybaserede ERP-systemer er her – rejsen derhen er noget, du ikke vil gå glip af! Ny teknologi åbner muligheder for at arbejde på en helt anden måde end i dag.

Opbevaring i skyen betyder, at ERP-systemet altid er opdateret, systemerne kommunikerer og er altid tilgængelige.

Avanceret automatisering og regler gør det muligt at automatisere tunge manuelle processer, og integrationer giver mulighed for enhver tredjeparts løsning for ethvert behov.

Lad os hjælpe dig med at komme til clouden !

Vi skaber værdi for din virksomhed

Med mere end 30 års erfaring inden for implementering og support af ERP-systemer er Columbi en pålidelig partner, når det kommer til brug af Visma ERP-systemer. Vi guider dig sikkert gennem rejsen til skyen – fra første gang du kontakter os, og indtil I er oppe at køre med den nye løsning. Vi er med dig hele vejen.

Rejsen til clouden - i syv faser

01

Behovsanalyse

Det første skridt er en gennemgang af jeres nuværende behov og forventninger, både på kort sigt og på længere sigt.

Sammen vil vi gennemgå, hvordan I arbejder, så vi kan identificere, hvilke løsninger og opsætninger der passer bedst til jer, samt hvilke data der skal overføres.

02

Konfigurationsfasen

Næste trin er at opsætte systemet i overensstemmelse med de specifikationer, vi fandt i behovsanalysen.

Et demo-miljø oprettes som en prototype til test og træning. Her arbejder vi tæt sammen, gerne i workshops, for at skræddersy løsningen så præcist som muligt. Det er også her, vi starter træningen af dem, der skal bruge systemet.

03

Kvalitetssikring

Det sidste skridt inden opstart er at sikre, at løsningerne fungerer optimalt, og at begge parter er tilfredse. Her foretages de sidste ændringer og tilpasninger, før I går i gang.

Vi sørger for, at dem, der skal arbejde i systemet, er har fået tilfredsstillende uddannelse og komfortable med at arbejde i det.

04

Opstartsfasen

Til sidst lancerer vi løsningen, og en mere effektiv arbejdsdag kan begynde.

Her sikrer vi også, at vi er let tilgængelige for at yde bistand, og vi har ugentlige opfølgningsmøder sammen.

05

Leverancegodkendelse og evaluering

Først efter at løsningen er taget i brug, og I oplever, at systemet fungerer som forventet, kan vi betragte projektet som afsluttet og leveret.

06

Driftsfase

Efter leveringen går I over i en driftsfase, hvor den nye løsning bliver en del af hverdagen.

Et nyt system og nye rutiner kan hurtigt præsentere små eller store udfordringer, og vi sørger for at være tilgængelige via vores supportteam.

07

Yderligere opfølgning

Efter at have arbejdet med systemet i en periode, er det naturligt at holde et kort møde, hvor vi følger op og ser, hvordan det fungerer i hverdagen.

Hvis tingene ikke fungerer som forventet, kan vi ændre eller justere systemet. Her kan vi også aftale yderligere uddannelse eller flere kurser, hvis der er behov for det.

Du er velkommen til at kontakte os for en uforpligtende samtale om, hvad vi kan tilbyde, og hvilke løsninger der er tilgængelige.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Ronnie S Jensen

Salgschef Columbi

 

Columbi Trust

Columbi Trust er en udvidelse af den traditionelle supportaftale, som allerede mange af vores kunder har.

I Columbi har vi altid haft stort fokus på vores kunder, men har for nylig set behovet for at integrere mere indhold i vores kundeprogram. I dagens marked stiller kunderne større og større krav til deres systemer og leverandører – dette skal vi imødekomme.

Columbi leverer ekspertisen til at træffe lønsomme beslutninger. Hvorfor kalde programmet Columbi Trust? Det er fordi, kunden skal stole på, at Columbi leverer ekspertisen til at træffe de lønsomme beslutninger.

Spændende referencer

Elektro Partner ApS Skiftede til Visma.net ERP

Elektro Partner er en virksomhed, som beskæftiger 60 medarbejdere og har afdelinger i Danmark, Sverige og Norge.
Læs mere

Moss Havn KF er meget tilfreds med Business NXT!

Moss Havn KF skiftede fra Visma Business på server til skybaserede Business NXT i maj 2023 og er strålende tilfredse!

Joe & The Juice er et internationalt kaffe- og juicebar-koncept med 291 salgssteder i 21 land. Da de skulle have et nyt lønsystem i Norge, faldt valget på Columbi og Visma.net

Kom i kontakt med os

Har du spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger? Vi er her for at hjælpe dig! Tryk på knappen nedenfor for at komme i kontakt med os.